Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Σ' έναν γάτο



















Είσαι πολύ πιο σιωπηλός απ' τους καθρέφτες
και πιο κρυφός από την πολυκύμαντη αυγή'
είσαι κείνος ο πάνθηρας που μόνο από μακριά,
κάτω απ' το φεγγαρόφωτο, μας επιτρέπει να κοιτάζουμε η μοίρα.
Μάταια σε ψάχνουμε μες τους ανεξιχνίαστους
μηχανισμούς κάποιου θεϊκού νόμου'
πιο απόμακρος κι από το δειλινό ή απ' τον Γάγγη
εσύ κρατάς το μυστικό κλειδί της μοναξιάς.
Η ράχη σου αφήνεται στο ανάλαφρο
του χεριού μου το χάδι. Αιώνες τώρα
που πια έχουν γίνει λησμονιά, αφήνεις μόνο
στο χέρι το δισταχτικό να σ' αγαπά.
Ζείς σε αλλιώτικους καιρούς. Εξουσιάζεις
ένα κόσμο κατάκλειστο, όπως του ονείρου.

ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ
"Το χρυσάφι των τίγρεων"
Μετάφραση: Δημήτρης Καλοκύρης

9 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Βρε καλώς τα γατόνια!!!!!
Που είχες χαθεί ωρέ????

skoinovatis είπε...

Γεία σου κι εσένα ωρέ αΚανόνιστη, σας πεθύμησα μπρε κι είπα να επιστρέψω ωσάν Τζεντάϊ!
φιλί!

ΥΓ. εγώ είμαι γατούλης...
γατόνι είναι ο Τσακ Νόρις :
http://frikipaideia.wikia.com/wiki/%CE%A4%CF%83%CE%AC%CE%BA_%CE%9D%CF%8C%CF%81%CE%B9%CF%82

Giousurum είπε...

Να πουμε καλωσόρησες πίσω στα posts??

καλό μήνα να έχουμε!!!

Ανώνυμος είπε...

ο πάντα υπέροχος ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ, είναι από τους πολύ αγαπημένους μου.
Καλή σου μέρα

skoinovatis είπε...

καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, ποτέ δεν έφυγα από τα μπλογκς φίλε Giousurum, απλά λειτουργώ πιότερο τον ονειροβάτη μου τον τελευταίο καιρό, να' σαι καλά φίλε!!!

skoinovatis είπε...

Silena κι εγώ τον αγαπώ τον Μπόρχες! πολύ όμορφα τα μπλογκς σου...την καλημέρα μου!

Τζούλια Φορτούνη είπε...

'Εξουσιάζεις
ένα κόσμο κατάκλειστο, όπως του ονείρου..."
Δες κι άλλα από το παράξενο κόσμο των αιλουροειδών στη γραφή του Τόλη Νικηφόρου
http://ploigos-tou-apeirou.blogspot.com/2010/03/blog-post_28.html
και
http://enchantedseconds.blogspot.com/2009/08/blog-post_08.html

Γουφ είπε...

?????????????????????????

Giousurum είπε...

Έναν χρόνο μετά το ποστ και ακόμη περιμένουμε το επόμενο!!!

ΚΑλά να περνάς