Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Του Έρωτα και του Πηλού - Τζίνα Μουκριώτη





















Έπρεπε να αρκεί

Θα μασούσαμε μαζί πικραμύγδαλο
σε παράθυρο ανοικτό στο πέλαγο.
Γιατί περιμέναμε να χιονίζει γιορτές
με τους ανέμους ν' αποκοιμιούνται,
κρεμασμένοι απ' το κατάρτι
δίπλα στο παγωμένο του βορά φιλί

Ξέρεις, μου υπαγόρευαν έτσι
να σε φωνάζω, εξόριστοι άγγελοι
κι ας έσπαζαν τα κύματα
τρεις συλλαβές το όνομά σου
- να σε προφέρω εύκολα πιότερο
Α - γα - πη, ήταν,
έπρεπε ν' αρκεί
αφού υπέγραψα Άνθρωπος

Κλείδωσε τώρα καρδιά μου
καθώς σαλπάρω να μην πικρίζω
τη θαλασσογερμένη ελπίδα.
Ο Ποσειδώνας γιορτάζει γυμνός
χωρίς πυξίδες και αστρολάβους
πάντοτε στις τρικυμίες



Τζίνα Μουκριώτη - Καλοτάξιδο...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σ' ευχαριστώ, Σκοινοβάτη... Εύχομαι να σ' έχουν πάντα καλά οι Ινδιάνοι θεοί. Με συγκίνησες...

Με αγάπη,
Τζίνα

Surrealist είπε...

Υπέροχο, "πάντοτε στις τρικυμίες" - Καλή επιλογή

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

''θα μασούσαμε μαζί πικραμύγδαλο
σε παράθυρο ανοιχτό στο πέλαγο''

έπρεπε να αρκεί...

δεν έχω λόγια
μόνο ευχαριστώ για το ταξίδι Τζίνα
και Σκοινοβάτη

κι εγώ στις τρικυμίες...

Ανώνυμος είπε...

με τους ανέμους των Κόκκινων θεών...
να μας ταξιδεύεις σκοινοβάτη
κι ένα ιστίο παλμό
βορινού φιλιού...

να σε προσέχει

υπέροχη επιλογή!!

skoinovatis είπε...

@ Eγώ ευχαριστώ Τζίνα...
Εύχομαι να πάει καλά...
και ν' ακολουθήσουν κι άλλα...

Με αγάπη σκηνοβάτης

@ Χαίρομαι που σ' άρεσε η επιλογή
surrealist...
Να 'σαι καλά...

@ Κι εσύ στις τρικυμίες...
Ιππολύτη εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
Την καλημέρα μου...

@ Θα κάνω ότι μπορώ mist...
Πολύ όμορφο σχόλιο...
Οι Θεοί να σ' έχουν πάντα καλά
Σου στέλνω ένα ζεστό του βορά φιλί
μαζί με την καλημέρα μου.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα πολύτιμε φίλε μου σκΉνο-βάτη! Έχεις πρόσκληση Σ;)))))